Тунелът на Кресненското дефиле - най-безопасният и евтин вариант за преминаване
Ако преразгледаме проекта за магистрала Струма, одобрен от европейските власти, ще връщаме парите за цялостното й строителство, предупреждава експерт
16:44 | 20.05.14 г. 15Препоръчан материал от партньор на investor.bg
-
Компанията майка на Temu детронира Alibaba по пазарна капитализация
-
Адриан Николов: Юлската оценка за еврозоната ще е негативна
-
Германия и Франция се споразумяха за задълбочаване на капиталовите пазари в ЕС
-
"Телематик Интерактив България" ще изплати по още 0,9 лв. брутен дивидент на акция
-
Бъдещето на хърватския гуверньор в ЕЦБ е несигурно, а новият му мандат е на косъм
-
Imoti.net отличи за девети път най-добрите компании, брокери и проекти в имотния бранш
-
Путин: Ще има глобален конфликт, ако Украйна атакува Русия със западни оръжия
-
При 7% ипотечни лихви е време за преосмисляне на американската мечта
-
Германските автоконцерни се страхуват от отговора на Пекин, ако ЕС наложи мита
-
Западни компании се отказват от плановете си да напуснат Русия
-
Wall Street минава на по-висока скорост, както преди 100 години
-
Твърде малко за контрол, твърде голямо за игнориране: Telegram - приложението, разделящо Европа
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Бъдещето на хърватския гуверньор в ЕЦБ е несигурно, а новият му мандат е на косъм
-
Петролът поскъпва с очакването ОПЕК+ да запази съкращенията на добива*
-
Robinhood започва обратно изкупуване на акции за 1 млрд. долара
1 -
Nasdaq премина историческата граница от 17 хил. пункта
1 -
Отлив на оптимизъм на борсите в Европа преди новите данни за инфлацията
-
SOFIX се движи в тесни граници с минимални изменения
преди 10 години Поредното PR изявление. Не зная за болшинството от коментиращите, но предвид "качественото" строителство на магистрали, си представям "корифеите" в тунело-строителството. Мен лично ме хваща яко шубе от факта, че ще пътувам 20 мин под земята (15км с 80км/ч) със семейството ми - ще паля свещи и ще се кръстя да не ме сполети "гения" на БГ популярните крадливи строителни компании. Според мен изказвания от типа "изменяш проекта - връщаш парите" от еко-организация са най-малкото странни и следва да бъдат проверени, а не просто хвърлени в пространството. Не съм експерт по EU финансиранията и нямам мнение. Въпреки това ВЯРВАМ, че безопасността и живота на пътуващите, а не парите трябва да са основен приоритет при подобен тип проекти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Според асоциацията за геотехническо и тунелно строителство най-безопасният вариант за изграждането на трасето от геоложка и сеизмологична гледна точка, обаче е тунелът. ==========================================================Ако е така защо цялата магистрала Срума не я построим по тунелен способ, а само 15 километра? :) Ще избием рибата ако построим 150 километра тунел до Гърция :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години нека да позная-ти си от Варна:)Но иначе ще се съглася частично с теб-София я храни останалата част от страната, но въпреки това не е нищо особено(ако и да е 15тият по големина в ЕС) като икономика. Това обаче не значи, че не трябва да се развива София-все пак е столица и това има значение. Ако искаш да можеш да сравняваш София с Истанбул(ако и да не е столица) и Букурещ ще трябва да я развиваме.ПС: Българи се пише с малка буква според нашият книжовен език. На английски е различно. Не се заяждам и аз правя грешки, ама за важните нам наименования нека обръщаме повече внимание. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години "София е от първостепенно значение, поради факта че е най-голям град в БГ"== Можеш ли да я сравниш по каквото и да е с Одеса , Истанбул или Букурещ? А с Виена и Будапеща? Лично аз смятам, че е по изгодно да се инвестира в транспортни артерии свързващи Варна с тези градове от колкото Варна със София. Тези връзки биха донесли повече ползи за държавата ни.Тя /София/ е такава каквато е именно защото останалата част на БГ я "захранва" с ресурси! Принудени са административно останалите Българи да я захранват. Очеваден е процеса на обезлюдяване което показва тихо недоволство срещу тази принуда. Дори чисто географски не и се полага това място. Няма лошо в това, че е значим за БГ град. Лошото е, че извора на ресурсите с които е градена пресъхва. Всички останали държави полагат огромни усилия за усвояването на териториите си, че и за нови ламтят, а ние не само не ги ползваме но и напротив -изоставяме ги. София е незначителен град в икономическо отношение на картата на Европа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Колкото и да са зле сегашните управляващи, всичко се прави според нуждата на да речем икономиката. София е от първостепенно значение, поради факта че е най-голям град в БГ, също така и с най-много европейски (транспортни) пътища който минават през или в близост до нея. Не мога да разбера как съществуват толкова незаинтересовани и неуки хора като теб!За инфо, не живея в София! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Ами "само" 4 -5 пъти по-евтин мисля :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години я пак? От кои пари се краде трудно? Ти по ФАР и САПАРД да знаеш за наистина изпълнен проект? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Мястото на новия мост си е добро. Целта е товарите да минават по възможно най дългия маршрут през страната ни и да оставят повече парички. ;) Друг е въпроса, че при този корумпиран политически "елит" редовия БГ гражданин нищо не "хваща". По важна от Хемус според мен е и евентуалната магистрала Варна - Русе /майната и на София! Тя не е фактор а и вече си има осигурен товаропоток! / която ще прихване товаропотока пак от Истанбул и не само за западна Европа изолирайки Констанца и Румъния / поне в голяма част от маршрута. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години И на мен ми се иска до Варна да има хубава магистрала но не съм съгласен с теб. Най важните магистрали за нас са тази от Истанбул за западна Европа и от Солун за западна Европа. Просто товаропотока от тези пристанища е голям. Проблема е не дали ни трябват / разбира се, че имаме нужда от тези магистрали/, а цената им на километър / при равно за вариантите им качество на изпълнение/! Ако се строят от сегашните управляващи и цената ще бъде по висока и качеството по ниско! ОБЗАЛАГАМ се! ;) Това е причината за коментарите по този проект. Подготовка на общественото мнение. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Че да не би Дунав мост 2 да е по-евтин?Важното обаче беше че Дунав мост 2 се построи да е на удобно място за столицата, а не за държавата ни. Трябваше да е някъде по към средата на реката, ама все пак имаме столични интереси.Че и сега така. Вместо тунел под Шипка или магистрала Хемус, които ще се ползват от повече хора, дайте да правим 15км. тунел за столичани главно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар